Pokazywanie postów oznaczonych etykietą Zielony Chrzan. Pokaż wszystkie posty
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą Zielony Chrzan. Pokaż wszystkie posty

wtorek, 20 lipca 2010

piątek, 23 kwietnia 2010

Sushi Zielony Chrzan (Port Łódź)

typ lokalu: sushi bar
lokalizacja: Łódź, ul. Pabianicka 245 (Port Łódź)
kuchnia: japońska, sushi
poziom cen: maki od 7 zł
subiektywna ocena w skali 1-6: 3-

Wnętrze w stylu prosektorium, czyli takie, jak lubię najbardziej. Sterylne białe lakierowane stoliki, kolorowe wygodne krzesła, pozytywna energia - szkoda, że to właściwie koniec pozytywów.

Weszliśmy do prawie pustego lokalu, zajęte były dwa stoliki. Kelnerka bardzo miła, uśmiechnięta, podała karty, po chwili wróciła po zamówienie, plus - można wymienić elementy zestawów na inne, choć z komentarzem, że "normalnie tego nie robią".

A dalej już równia pochyła.

Zamówiliśmy po jednej rolce maków na początek. I czekaliśmy na nie DWADZIEŚCIA PIĘĆ MINUT. W pustym lokalu, przypominam, i obserwując DWÓCH kucharzy pracujących przy barze. A może to byli statyści?

Przy czym przez te prawie pół godziny siedzieliśmy przy pustym stoliku, żadnej sałatki w ramach umilenia oczekiwania, nie podano też ręczników do umycia rąk. Po dwudziestu pięciu minutach podano JEDNO (!) z naszych zamówień, pięć minut później drugie. Zastanawiam się, czy może nie mają tam jeszcze skompletowanej zastawy, bo dostaliśmy tylko sushi na deseczkach i małe miseczki do sosu sojowego - deseczki ustawione były na środku stołu, więc chyba przydałyby się jeszcze talerzyki?

No i najgorsze ze wszystkiego - samo sushi było kompletnie nijakie. Ryby mało i kiepskiej jakości, bez smaku. Japoński fast-food i to nie w dobrym znaczeniu tego słowa. Szkoda, zważywszy na fakt, że w Łodzi wciąż nie ma dobrego sushi.